מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
90935S6505-736731PC188 | 2 | XX | X | 80064 |
P501768 | 2 | 9Z | 5 | 77820 |
S6505-538301PC1 | 2 | XX | X | 80064 |
90935S6505-736728PC69 | 2 | XX | X | 80064 |
P501768 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
CAL3482 | 9 | 9Z | 5 | 24462 |
CAL9017PC1 | 9 | 9Z | 5 | 24462 |
501768 | 9 | XX | X | 23667 |
P501768 | 9 | XX | X | 23667 |
ST476B | 9 | XX | X | 23667 |
V34530PC69 | 9 | XX | X | 23667 |
V34540PC188 | 9 | XX | X | 23667 |
V40255PC1 | 9 | XX | X | 23667 |
A108 | 9 | 9Z | 5 | 98853 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |