| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| C94R | 2 | XX | X | 43991 |
| C94RTF | 2 | XX | X | 43991 |
| C94RTFG90 | 2 | XX | X | 43991 |
| 7034XR1CE | 2 | XX | X | 43334 |
| 3C6634-17 | 2 | XX | X | 79500 |
| 1230965 | 2 | XX | X | 65054 |
| 3C6634-1188553 | 2 | XX | X | 65054 |
| 7034XR1CE | 2 | XX | X | 24617 |
| 1230965 | 2 | XX | X | 79500 |
| 3C6634-1188553 | 2 | XX | X | 79500 |
| BB10013 | 2 | XX | X | 80249 |
| 3C6634-17 | 9 | XX | X | 83843 |
| 34FQ4A7 | 9 | XX | X | 38443 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |