מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
C87502X1ANG25 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
22-2002 | 2 | ZX | 5 | 45934 |
EE441 | 2 | ZX | 5 | 45934 |
202KLDFS160 | 2 | ZZ | 5 | 21335 |
202KLDFS50160S | 2 | ZZ | 5 | 21335 |
202KLDFS50160X | 2 | ZZ | 5 | 21335 |
FS87502ANG25 | 2 | XX | X | 21760 |
202LDFS10160X | 2 | XX | X | 21335 |
202FSFQ5A7MILG3278 | 2 | XX | X | 38443 |
87502X1224H | 2 | XX | X | 43334 |
C87502X1ANG25 | 2 | XX | X | 43334 |
22-2002 | 9 | ZX | 5 | 56705 |
EE441 | 9 | ZX | 5 | 56705 |
202KLDANG25 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
202KLDFS10160S | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
202KLDFS10160X | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
C87502X1ANG25 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |