| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| C8013 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| C8013X1 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 8013CE1TX9 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
| 280026-118 | 2 | XX | X | 10001 |
| FS8013 | 2 | XX | X | 21760 |
| 5855005AC1 | 2 | XX | X | 24446 |
| 8013 | 2 | XX | X | 43334 |
| C8013 | 2 | XX | X | 43334 |
| C8013X1 | 2 | XX | X | 43334 |
| 908013 | 2 | XX | X | 77060 |
| 67799D | 2 | XX | X | 92679 |
| 8013 | 2 | XX | X | 24617 |
| 908013 | 2 | XX | X | 24617 |
| 67799D | 9 | XX | X | 50190 |
| 700974 | 9 | XX | X | 00000 |
| 617640 | 9 | XX | X | 58275 |
| C8013 | 9 | XX | X | 24617 |
| C8013X1 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |