מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SZ12184-10 | 1 | ZZ | 5 | 5V1P1 |
1N752A | 2 | XX | X | 80131 |
521-024-019 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
521-024-019 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
11-02808-00 | 2 | 9Z | 4 | 15476 |
SDD1082 | 2 | 9Z | 5 | 01295 |
DZ90628K | 2 | 9Z | 5 | 12954 |
C6191-10 | 2 | 9Z | 5 | 14552 |
3004869-00 | 2 | 9Z | 5 | 90536 |
SZ12184-10 | 9 | 9Z | 5 | 04713 |
947060-7521 | 2 | ZY | 6 | 06481 |
351-3025-100 | 2 | 9Z | 2 | 13499 |
1102808-00 | 9 | 9Z | 6 | 15476 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |