מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
DC554R | 2 | XX | X | 5S058 |
A214658 | 2 | AZ | 2 | 19207 |
10NC0701 | 2 | XX | X | 62265 |
14Q834 | 2 | XX | X | 95019 |
C1344-1 | 2 | AX | 3 | 5S058 |
C554 | 9 | XX | X | 01976 |
14Q834 | 9 | XX | X | 56442 |
80980 | 9 | XX | X | 65282 |
C554 | 9 | XX | X | 91796 |
C554 | 9 | AX | 5 | 56442 |
C1344-1 | 1 | ZZ | 3 | 92867 |
DC554R | 1 | ZZ | 5 | 92867 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |