מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
C5405X6X2 | 2 | AX | E | 79470 |
6-2CTXS | 2 | AX | E | 30780 |
2103-2-6 | 2 | AX | E | 30780 |
44Z591D8 | 2 | AX | A | 27315 |
585694R1 | 9 | AX | F | 29930 |
849FS06X02 | 9 | AX | E | 30327 |
6-2CTXS | 9 | AX | E | 45681 |
2103-2-6 | 9 | AX | E | 98441 |
6-2CTXS | 9 | AX | E | 98441 |
585694R1 | 9 | AX | F | 31007 |
C5405X6X2 | 1 | ZZ | E | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |