| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2092229 | 1 | ZZ | 3 | 7X677 |
| CA530 | 2 | TG | X | 5S058 |
| 2092229 | 9 | AX | 3 | 23862 |
| 309466 | 2 | ZN | 5 | H0001 |
| 4108P11 | 2 | TG | X | 27618 |
| 10S0938 | 2 | TG | X | 62265 |
| 1SJ15 | 2 | TG | X | 76040 |
| 8B2205 | 2 | TG | X | 95201 |
| 180M4 | 9 | TU | 5 | 56442 |
| C530 | 9 | TG | X | 63734 |
| 153404 | 9 | TG | X | 08683 |
| V2332 | 9 | TG | X | 65282 |
| C530 | 9 | AX | 5 | 5S058 |
| C530 | 9 | AX | 5 | 01976 |
| 32430H | 9 | AX | 5 | 38460 |
| 18810F | 9 | AX | 5 | 56442 |
| CA530 | 1 | ZZ | 5 | 92867 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |