| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 51002040-2 | 2 | CX | 1 | 14028 |
| C5130STDTSS2 | 2 | CX | 5 | 14844 |
| 10644-002 | 2 | 9Z | 2 | 10138 |
| 480002-2 | 2 | CX | 2 | 89305 |
| 227-1178P014 | 2 | CX | 6 | 3B150 |
| 3541B | 2 | CX | F | 00866 |
| 540-B-1 | 2 | CX | F | 21355 |
| 2540B-1 | 2 | CX | F | 81312 |
| 4-01928-002 | 9 | CX | 1 | 03848 |
| 5040B | 2 | XX | X | 98278 |
| 1S3-21B | 9 | CX | F | 86577 |
| 227-1178P014 | 9 | CX | 6 | 49956 |
| X2041B | 9 | CX | 4 | 71279 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |