| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 91612-11 | 1 | XX | X | 15840 |
| 9-1612-11 | 2 | XX | X | 15840 |
| 1JH959PC204 | 2 | XX | X | 79500 |
| 3184487PCA106 | 2 | XX | X | 80064 |
| 571-4000-1303807PC204 | 2 | XX | X | 80064 |
| C503PCA106 | 2 | XX | X | 96790 |
| 91612-11 | 1 | XX | X | 15840 |
| 9-1612-11 | 2 | XX | X | 15840 |
| 1JH959PC204 | 2 | XX | X | 79500 |
| 571-4000-1303807PC204 | 2 | XX | X | 80064 |
| 3184487PCA106 | 2 | XX | X | 80064 |
| C503PCA106 | 2 | XX | X | 96790 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |