מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
C182-493 | 2 | AX | 5 | 79960 |
000236-1019 | 2 | AX | 4 | 16662 |
K548 | 2 | AX | 5 | 79960 |
07-858046 | 9 | AX | 4 | 16662 |
AB0070858046 | 2 | ZZ | 5 | 3NNX8 |
182-493 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
858046 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
K548 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
Z5019 | 2 | XX | X | 82272 |
182-493 | 9 | XX | X | 12603 |
858046 | 9 | XX | X | 12603 |
K548 | 9 | XX | X | 12603 |
AB0070858046 | 9 | AX | 5 | 52993 |
000236-1019 | 1 | ZZ | 4 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |