Lock washer
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35338-14 | 2 | XX | X | 96906 |
X1828 | 1 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
805064 | 1 | ZZ | 5 | 49185 |
103327 | 1 | XX | X | 12204 |
S612 | 1 | XX | X | 15434 |
P204 | 1 | XX | X | 22888 |
54X559 | 1 | XX | X | 24446 |
103327 | 1 | XX | X | 24617 |
C1543 | 1 | XX | X | 37296 |
P204 | 1 | XX | X | 80212 |
M20559 | 9 | XX | X | 61038 |
8X4-7-8 | 9 | XX | X | 63734 |
805064 | 9 | ZZ | 5 | 02280 |
34814S | 9 | XX | X | 23040 |
X1828 | 9 | XX | X | 78500 |
Q1929 | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |