מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
C138-61 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5175326 | 2 | XX | X | 19207 |
6UU0782 | 2 | XX | X | 62265 |
7376903 | 2 | XX | X | 76040 |
A175326 | 2 | XX | X | 76040 |
C138-61 | 2 | XX | X | 79960 |
2A9596 | 2 | XX | X | 95201 |
C138-61 | 2 | 9Z | 5 | 55972 |
14A769 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
BB8138 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
C138-61 | 9 | XX | X | 72260 |
C138-61 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
396344 | 9 | XX | X | 65282 |
V359X | 9 | XX | X | 65282 |
C138-61 | 9 | XX | X | 45320 |
C138-61 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |