מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M22684-01-0040 | 2 | KE | 3 | 81349 |
MILR22684-1 | 1 | KE | 3 | 81349 |
418295-40 | 1 | KE | 5 | 96214 |
RL07S331J | 1 | KE | 3 | 81349 |
4171402-801 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
RC21-330UJ | 2 | ZB | 4 | F0114 |
C07H3-330UJ | 2 | ZB | 4 | F1621 |
R0M25-330UJ | 2 | ZB | 4 | F1621 |
RC21U330UJ | 2 | ZB | 4 | F0114 |
99004052 | 2 | ZB | 4 | F8224 |
RC0M02-330UJ | 2 | ZB | 4 | F1621 |
RCMM02-330UJ | 2 | ZB | 4 | F1621 |
4171402-620 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
RL07AD331J | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
C07H3-330UJ | 9 | ZB | 4 | F2663 |
06-250144-036 | 9 | KE | 5 | 73168 |
122200-001040 | 9 | 9Z | 2 | 30184 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |