מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
BJ32TH287W4 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
06-282-16-287E-030 | 2 | ZZ | 2 | 09455 |
NH7504C16-287 | 2 | ZZ | 2 | 15860 |
3120-002C16-287 | 2 | ZZ | 2 | S7549 |
BJ32TH287W4 | 9 | ZZ | 2 | 21335 |
BJ32TH287W4 | 9 | ZZ | 2 | 21335 |
BJ32TH287W4 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
06-282-16-287E-030 | 2 | ZZ | 2 | 09455 |
NH7504C16-287 | 2 | ZZ | 2 | 15860 |
3120-002C16-287 | 2 | ZZ | 2 | S7549 |
BJ32TH287W4 | 9 | ZZ | 2 | 21335 |
BJ32TH287W4 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
06-282-16-287E-030 | 2 | ZZ | 2 | 09455 |
NH7504C16-287 | 2 | ZZ | 2 | 15860 |
3120-002C16-287 | 2 | ZZ | 2 | S7549 |
BJ32TH287W4 | 9 | ZZ | 2 | 21335 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |