מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
BJ12TF026W4 | 2 | ZZ | 5 | 3NPS1 |
NH7504A6-024 | 2 | KZ | 4 | 15860 |
AJGDA6-024 | 2 | KZ | 4 | 50294 |
06-382-6E-024-001 | 2 | KZ | 4 | 09455 |
KDJ06A024-58 | 2 | KZ | 4 | 97613 |
C7504A6-024 | 2 | KZ | A | 81755 |
BJ12TF024W4 | 9 | KZ | 4 | 21335 |
BJ12TF026W4 | 9 | KZ | 4 | 21335 |
AT4544DD6-024 | 9 | KZ | 5 | 15860 |
90986-06-024 | 9 | KZ | 5 | 09455 |
GDRDD6-024 | 9 | KZ | 5 | 73134 |
C4544DD6-024 | 9 | KZ | 5 | 81755 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |