| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 148450 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 148590 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 173553 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 173554 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 160847 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 5F5359 | 2 | XX | X | 11083 |
| BH3324 | 2 | XX | X | 60380 |
| BH3324X | 2 | XX | X | 60380 |
| BH3324X | 2 | XX | X | 63145 |
| BH3324 | 2 | XX | X | 82796 |
| BH3324X | 2 | XX | X | 82796 |
| BH3324 | 2 | XX | X | 40152 |
| 160847 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 160847 | 9 | XX | X | 42271 |
| H160847 | 9 | XX | X | 42271 |
| 148450 | 9 | XX | X | 24617 |
| 148590 | 9 | XX | X | 24617 |
| 173553 | 9 | XX | X | 24617 |
| 173554 | 9 | XX | X | 24617 |
| BH3324 | 1 | ZZ | 5 | 1X0J7 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |