מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35339-13 | 2 | XX | X | 96906 |
103332 | 1 | ZK | 2 | K4285 |
0910809 | 1 | ZG | 5 | 6N299 |
331028 | 1 | ZZ | 5 | 1X0J7 |
202987 | 1 | XX | X | 06853 |
4315 | 1 | XX | X | 23382 |
54X549 | 1 | XX | X | 24446 |
103332 | 1 | XX | X | 24617 |
103332 | 1 | XX | X | 97907 |
24959 | 1 | ZZ | 5 | 0MKW7 |
DX265 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
N7460X | 9 | KZ | 5 | 56442 |
24959 | 9 | XX | X | 05643 |
910809 | 9 | ZZ | 5 | 92392 |
BECX3R | 9 | XX | X | 00000 |
331028 | 9 | KZ | 5 | 40152 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |