| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| BE923-A-24-12 | 2 | AX | E | 05399 |
| SF25-153A24-12 | 2 | AX | E | 16357 |
| D4410A24-12 | 2 | AX | E | 75345 |
| AD777A-24-12 | 2 | AX | F | 21868 |
| FT-2120-A-24-12 | 2 | AX | F | 30299 |
| LS1611-24-12 | 2 | AX | E | 98897 |
| STSPH200A24-12 | 2 | AX | E | 98897 |
| LS35031-24-12 | 2 | AX | F | 98897 |
| BE923 | 9 | AX | A | 05399 |
| LS1611 | 9 | AX | A | 98897 |
| STSPH200 | 9 | AX | A | 98897 |
| AD777 | 9 | AX | B | 21868 |
| FT-2120 | 9 | AX | B | 30299 |
| LS35031 | 9 | AX | B | 98897 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |