מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
BC312BC312L | 2 | XX | X | 80063 |
BC312D | 2 | XX | X | 80063 |
BC312E | 2 | XX | X | 80063 |
BC312F | 2 | XX | X | 80063 |
BC312G | 2 | XX | X | 80063 |
BC312H | 2 | XX | X | 80063 |
BC312J | 2 | XX | X | 80063 |
BC312K | 2 | XX | X | 80063 |
BC312L | 2 | XX | X | 80063 |
BC312M | 2 | XX | X | 80063 |
BC312N | 2 | XX | X | 80063 |
BC312NX | 2 | XX | X | 80063 |
BC312X | 2 | XX | X | 80063 |
71-914TYPEBC312 | 9 | XX | X | 81351 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |