| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| BC312BC312L | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312D | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312E | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312F | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312G | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312H | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312J | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312K | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312L | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312M | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312N | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312NX | 2 | XX | X | 80063 |
| BC312X | 2 | XX | X | 80063 |
| 71-914TYPEBC312 | 9 | XX | X | 81351 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |