| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 215901 | 2 | AX | 6 | 06853 |
| 17-12-2 | 2 | AX | 6 | 60528 |
| 17-12-231 | 2 | AX | 6 | 60528 |
| 25A0350 | 2 | AX | 6 | 62265 |
| 31GEA28 | 2 | AX | 6 | 76040 |
| 31QE28P1 | 2 | AX | 6 | 76040 |
| 25-A-9350 | 2 | AX | F | 62265 |
| BB-9182 | 9 | AX | 6 | 56442 |
| N-32204-A | 9 | AX | 6 | 56442 |
| 1114500 | 9 | AX | 6 | 63734 |
| 111450006 | 9 | AX | 6 | 63734 |
| 180986 | 9 | AX | 6 | 08683 |
| 56714 | 9 | AX | 6 | 23705 |
| 215901 | 9 | AX | 6 | 45320 |
| 25A0350 | 9 | AX | 6 | 65282 |
| 391970 | 9 | AX | 6 | 65282 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |