תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
BACB30VT6K5 | 2 | ZZ | 5 | 1RC86 |
HST10AG-6-5 | 2 | KZ | A | 73197 |
HST10AG-6-5 | 2 | KZ | A | 56878 |
HST10AG-6-5 | 2 | ZZ | A | L4528 |
BACB30VT6K5 | 2 | ZZ | A | 81205 |
HST10AG-6-5 | 2 | ZZ | 5 | 06725 |
HST10AG-6-5 | 2 | ZZ | 5 | 06950 |
HST10AG-6-5 | 2 | ZZ | 5 | 17446 |
HST10AG-6-5 | 2 | ZZ | 5 | 60516 |
BACB30VT6K5 | 9 | ZZ | 5 | 0PTK6 |
HST10AG-6-5 | 9 | KZ | A | 92215 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |