מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
BA-10034-506 | 2 | TX | 5 | 12697 |
JA1L040S105UC | 2 | ZA | 6 | 01121 |
BA-10034-506 | 2 | TX | 5 | 78488 |
BA-10034-506 | 2 | TX | 5 | 90201 |
781806-11 | 2 | ZA | 5 | 55972 |
25B1123 | 2 | XX | X | 26916 |
RF3471-3-1 | 2 | XX | X | 28527 |
RM11LB105UK | 2 | XX | X | 80249 |
635789-10 | 2 | XX | X | 80064 |
420-68-1745 | 2 | XX | X | 82577 |
BA-10034-506 | 9 | TX | 5 | 71590 |
BA-10034-506 | 9 | TX | 5 | 75042 |
P0TE1-66 | 9 | 9Z | 5 | 14170 |
B10034-506 | 9 | TX | 5 | 64959 |
661-201-014 | 9 | 9Z | 6 | 14170 |
BA10034-506 | 9 | TX | A | 64959 |
781806-11 | 9 | ZA | 5 | 19315 |
P770053P135 | 9 | TX | 6 | 24446 |
9R291 | 9 | XX | X | 20950 |
420-68-1745 | 9 | XX | X | 73293 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |