מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
H14-02 | 2 | 9Z | 4 | 15653 |
20999 20703 | 2 | ZG | 1 | D8385 |
5800669-6000.472 | 2 | ZG | 1 | D8385 |
PF45427-2 | 2 | ZK | 2 | K0668 |
2110007 | 2 | ZF | 4 | 001JK |
H14-02 | 2 | ZF | 4 | F7652 |
H14-02 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
H14-02T2 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
B99237 | 2 | ZK | 5 | K0268 |
H14-02 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
5800334-6000-472 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
H14-02 | 9 | ZG | 3 | K6405 |
H14-02 | 9 | ZF | 4 | F6033 |
2110007 | 9 | ZF | 4 | S4956 |
H14-02 | 1 | ZZ | 4 | FB009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |