| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B122200-1162 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
| 947447-1032 | 1 | TX | 5 | 13973 |
| M22684-01-0111 | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILR22684-1 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 418295-111 | 1 | KE | 5 | 96214 |
| RL07S103G | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 7900183-55 | 1 | TX | 5 | 90536 |
| 4171402-685 | 1 | TX | 6 | 05869 |
| 4171402-852 | 1 | TX | 6 | 05869 |
| B95211-A0111-B100 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
| VBE630-10K2PCT | 2 | ZG | 3 | H0203 |
| 5M5105-220-62 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 352250000652 | 2 | ZN | 6 | H0203 |
| 122200-1162 | 9 | 9Z | 6 | 30184 |
| B95211-A0111-B100 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |