מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B94.2 TABLE 18 | 1 | CX | F | 80204 |
GGG-R-180 | 1 | CX | 4 | 81348 |
D-535 | 1 | CX | F | 18056 |
535.3906 | 2 | ZZ | 5 | 02305 |
30033 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
4030-3906 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
611-3906 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
C30033 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
5031-3906 | 2 | CX | F | 03882 |
712-004217 | 2 | CX | F | 18056 |
759-3906 | 2 | CX | F | 72295 |
30033 | 9 | CX | F | 13130 |
4030-3906 | 9 | CX | F | 13130 |
611-3906 | 9 | CX | F | 13130 |
535-3906 | 9 | CX | 6 | 02305 |
19691 | 9 | CX | F | 09058 |
202R-390 | 9 | CX | F | 09058 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |