Housing oil pump gea
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B94.2-1971 TBL27 | 1 | 75 | 4 | 80204 |
GG-R-180 | 1 | 75 | 4 | 81348 |
GGGR180TYPE8CLASS3GRADEA | 1 | XX | X | 81348 |
588-0 | 2 | 75 | 4 | 02305 |
712-053313 | 2 | 75 | 4 | 18056 |
63466 | 2 | 75 | 4 | 26232 |
19947 | 2 | 75 | 4 | 09058 |
50-11163 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
22617 | 2 | 75 | 4 | 41672 |
37647 | 2 | 75 | 4 | 78197 |
21770 | 2 | 75 | 4 | 48521 |
300R-163 | 2 | 75 | 4 | 09058 |
4588-0 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
50-11163 45880 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
1683-007 | 2 | 75 | 4 | 41672 |
37647 | 2 | 75 | 4 | 42970 |
458-40 | 2 | 75 | 4 | 48521 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |