| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B94.2-1971 TABLE 27 | 1 | CX | 4 | 80204 |
| GGG-R-180 | 1 | CX | 4 | 81348 |
| 588-2 | 2 | CX | 4 | 02305 |
| 19949 | 2 | CX | 4 | 09058 |
| 712-053412 | 2 | CX | 4 | 18056 |
| 63468 | 2 | CX | 4 | 26232 |
| 50-11165 4588-2 | 2 | CX | 4 | 71485 |
| 37649 | 2 | CX | 4 | 78197 |
| 22619 | 2 | CX | 4 | 41672 |
| 21772 | 2 | CX | 4 | 48521 |
| 300R-200 | 2 | CX | 4 | 09058 |
| 4588-2 | 2 | CX | 4 | 71485 |
| 50-11165 | 2 | CX | 4 | 71485 |
| 1683-009-2 | 2 | CX | 4 | 41672 |
| 37649 | 2 | CX | 4 | 42970 |
| 50-458 | 2 | CX | 4 | 48521 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |