| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B94.19 TABLE 4 | 1 | CX | F | 80204 |
| 305-13 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 45061 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| C45061 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 17392 | 2 | CX | F | 09058 |
| 717-000616 | 2 | CX | F | 18056 |
| 58-10072 | 2 | CX | F | 71485 |
| GGG-C-755 | 9 | CX | 4 | 81348 |
| 704C-16 | 2 | CX | F | 09058 |
| B322 | 2 | CX | F | 71485 |
| 40210 | 9 | CX | F | 41672 |
| 52113 | 9 | CX | F | 42970 |
| 52113 | 9 | CX | F | 78197 |
| 305-13 | 9 | CX | F | 13130 |
| 45061 | 9 | CX | F | 13130 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |