| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B94.19 TABLE 1 | 1 | CX | F | 80204 |
| 717-015614 | 2 | CX | F | 18056 |
| D-701 3X5/16X1 | 2 | CX | F | 18056 |
| 10140 | 2 | CX | F | 33689 |
| A144 | 2 | CX | F | 72295 |
| GGG-C-755 | 9 | CX | 4 | 81348 |
| LD3051 | 2 | CX | F | 33689 |
| 7316 | 9 | CX | F | 19863 |
| 1830 3X5/16X1 | 9 | CX | F | 41672 |
| 40135 | 9 | CX | F | 41672 |
| 181 3X5/16X1 | 9 | CX | F | 01713 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |