מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B7KA04-04NLX05RL40 | 2 | AX | 4 | 13174 |
FG1515EEF0400 | 2 | AX | E | 01276 |
3043347-8 | 9 | AX | 1 | 89926 |
73043347 | 9 | AX | 4 | 89926 |
203R4JS4TS5-40 | 9 | AX | 4 | 98441 |
8010634-4-5-4B-40.00 | 9 | AX | 4 | 98441 |
8310634B-4-5-4-40 | 9 | AX | 4 | 98441 |
8310634B-4-5-4-40.00 | 9 | AX | 4 | 98441 |
8010634-4-5-4B-40.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 |
8310634B-4-5-4-40.00 | 2 | ZZ | 5 | 87373 |
4R1UD4-169-4FJB40 | 9 | AX | 6 | 70434 |
4R1UD4-169-4FJB40 | 9 | AX | 6 | 04NP0 |
4R1UD4-169-4FJB40 | 9 | AX | 6 | 73842 |
2556-4797-4B4750-5-4B40 | 9 | AX | E | 01276 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |