| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 51A7070 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| B7070 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| B7070 | 2 | XX | X | 08018 |
| 5296576 | 2 | XX | X | 19207 |
| 635846 | 2 | XX | X | 34623 |
| 194276 | 9 | XX | X | 58275 |
| R20707 | 9 | XX | X | 83120 |
| 51A7070 | 9 | XX | X | 23040 |
| B7070 | 9 | XX | X | 23040 |
| B7070 | 9 | XX | X | 79410 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |