מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
K6894 | 2 | ZZ | 2 | 51181 |
B627 | 2 | ZZ | 2 | 64948 |
69-1473 | 2 | ZZ | 2 | 76095 |
C7543 | 2 | ZZ | 2 | 98330 |
7555984P1 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
B627 | 2 | ZZ | 2 | 64948 |
K6894 | 2 | ZZ | 2 | 51181 |
69-1473 | 2 | ZZ | 2 | 76095 |
C7543 | 2 | ZZ | 2 | 98330 |
7555984P1 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
K6894 | 2 | ZZ | 2 | 51181 |
69-1473 | 2 | ZZ | 2 | 76095 |
B627 | 2 | ZZ | 2 | 64948 |
C7543 | 2 | ZZ | 2 | 98330 |
7555984P1 | 2 | ZZ | 2 | 99971 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |