מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1927PN | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
B41P | 2 | AX | 4 | 77220 |
1341P | 2 | AX | 4 | 77220 |
3029B | 2 | AX | 4 | 79975 |
P160 | 2 | AX | 4 | 82913 |
TN238 | 2 | AX | 4 | 97042 |
L159F | 2 | AX | 4 | 98349 |
6159F | 2 | AX | 4 | 98349 |
955P | 2 | AX | 4 | 01212 |
1341P | 2 | AX | 4 | 19239 |
L159F | 2 | AX | 5 | 31033 |
700P | 9 | AX | 4 | 92947 |
C3TZ6108A | 9 | AX | 4 | 23040 |
1927PN | 9 | AX | 4 | 53781 |
P710AXSTD | 9 | AX | 3 | 76255 |
700P | 9 | AX | 4 | 44370 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |