מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN6230-16 | 2 | 9Z | 6 | 88044 |
10V70DRS8-16 | 1 | 9Z | 2 | 73277 |
1866-16-2581 | 1 | 9Z | 2 | 71724 |
S5901H1297870ITEM190 | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
2200-3123397PC16 | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
CLC1S5901H949844REVBPC70A | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
CV34S5501-364459PC27E | 1 | 9Z | 2 | 80064 |
AN6230-16ES | 2 | 9Z | 2 | H2313 |
N0304 2-238 | 2 | 9Z | 2 | 02697 |
PS1-30-5-16 | 2 | 9Z | 2 | 02697 |
PS1-30-5-B16 | 2 | 9Z | 2 | 02697 |
N304-7-B16 | 9 | 9Z | 2 | 02697 |
1866-16 | 9 | 9Z | 2 | 81168 |
2-238 N304-75 | 2 | 9Z | 6 | C0308 |
AN6230B16 | 2 | 9Z | 2 | 88044 |
B4-1654-24PC153 | 9 | 9Z | 2 | 86768 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |