Clamp
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 6 and 8.1 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7128168P4 | 2 | CX | 1 | 03538 |
8642748 | 2 | BF | 1 | 19200 |
7128168P2 | 2 | CX | 6 | 03538 |
K7128168P2 | 2 | CX | 6 | 03538 |
8175448 | 2 | CX | 6 | 18876 |
833654 | 2 | XX | X | 36090 |
501391 | 9 | XX | X | 70676 |
H1268 | 9 | XX | X | 49673 |
611A6037 | 9 | XX | X | 83777 |
NT-10-112 | 9 | CX | 5 | 80249 |
NT10112 | 9 | CX | 5 | 80249 |
NT726 | 9 | XX | X | 80249 |
B220242 | 9 | XX | X | 82199 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |