מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B16-6-3 | 1 | 75 | 4 | 80204 |
112432 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
X-2853SC | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
90290 | 2 | XX | X | 08645 |
112432 | 2 | XX | X | 18876 |
12112P11 | 2 | XX | X | 27618 |
57F131166-33 | 2 | XX | X | 26512 |
102-4B10 | 2 | XX | X | 80063 |
PR4-7 | 2 | XX | X | 18163 |
64459 | 2 | XX | X | 57733 |
X-2853SC | 9 | KZ | 5 | 68505 |
870-38 | 9 | ZZ | 5 | 44940 |
112432 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |