Fitting
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B14N1 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
B14N12 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
30457 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
31118 | 2 | ZZ | 5 | 03040 |
6L1022-26FAS | 2 | CX | 5 | 60854 |
351979PC25 | 2 | XX | X | 10001 |
484226 | 2 | XX | X | 10001 |
8603100-25 | 2 | XX | X | 24446 |
31771 | 2 | 9Z | 6 | 00779 |
6026-1006-30 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-1060-13 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
6026-1064-30 | 9 | ZZ | 5 | 36378 |
B14N1 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
B14N12 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
30457 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
31118 | 9 | ZZ | 5 | 28726 |
30457 | 9 | XX | X | 00779 |
31118 | 9 | XX | X | 00779 |
B14N1 | 9 | XX | X | 00779 |
B14N12 | 9 | XX | X | 00779 |
6L1022-26FAS | 9 | XX | X | 11530 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |