מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B122200-1132 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
M22684-01-0131 | 2 | KE | 3 | 81349 |
MILR22684-1 | 1 | KE | 3 | 81349 |
418295-131 | 1 | KE | 5 | 96214 |
947447-2732 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
RL07S273G | 1 | KE | 3 | 81349 |
B95211-A131-B100 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
VBE630/27K-2 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
352250000657 | 2 | ZN | 4 | H0203 |
5N5105-001-51 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
B95211A0131B100 | 2 | ZG | 9 | C0426 |
RL07AD273G | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
B95211-A131-B100 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
947447-2732 | 9 | KE | 5 | 13973 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |