| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B122200-1110 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
| M22684-01-0109 | 2 | ZB | 4 | 81349 |
| MILR22684-1 | 1 | ZB | 4 | 81349 |
| 418295-109 | 1 | KE | 5 | 96214 |
| 334711-72 | 1 | KE | 5 | 06424 |
| 947447-9122 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
| 4171402-907 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
| 7900183-54 | 2 | 9Z | 5 | 03956 |
| 7900183-54 | 9 | 9Z | 5 | 90536 |
| 5N5105-001-43 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 4171402-679 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| RL07S912G | 2 | ZB | 4 | 81349 |
| 947447-9122 | 9 | KE | 5 | 13973 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |