מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B122200-1084 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
M22684-01-0083 | 2 | KE | 3 | 81349 |
MILR22684-1 | 1 | KE | 3 | 81349 |
418795-83 | 1 | 48 | 5 | 96214 |
418295-83 | 1 | KE | 5 | 96214 |
947447-2722 | 1 | ZZ | 5 | 06481 |
RL07S272G | 1 | KE | 3 | 81349 |
B95211-A0083-B100 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
VBE630-2K7-2PCT | 2 | ZG | 3 | H0203 |
352250000644 | 2 | ZN | 4 | H0203 |
5N5105-001-33 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
4171401-103 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
B95211-A0083-B100 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
947447-2722 | 9 | KE | 5 | 13973 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |