מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B122200-1030 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
M22684-01-0029 | 2 | XX | X | 81349 |
MILR22684-1 | 1 | XX | X | 81349 |
418295-29 | 1 | KE | 5 | 96214 |
3522 500 08677 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
4171402-680 | 2 | 9Z | 5 | 05869 |
965019-201 | 9 | 9Z | 2 | 94580 |
4171401-088 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171401-88 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
B95211A0029B100 | 2 | ZG | 9 | C0426 |
RL07AD201G | 2 | XX | X | 81349 |
RL07S201G | 2 | XX | X | 81349 |
947447-2012 | 2 | KE | 5 | 13973 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |