| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B107.1 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| B107.1 TY1CL2 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| STM9 | 2 | ZG | 3 | C7127 |
| GGG-W-641 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
| GGG-W-641 TY2CL1STB | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
| B107.1 CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
| A-A-1408 | 9 | 75 | 3 | 58536 |
| B107.1 CL1STB | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
| B107.1 TY1CL2 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |