מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B107.14 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.14 TY1CLCST2 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
TEP352LA | 2 | 75 | 4 | 55719 |
GGG-W-686 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
GGG-W-686 TY2CL1STB | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
TEP352L | 9 | 9Z | 4 | 55719 |
B107.14M | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.14M TY1CLBST2 | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.14M TY1CLBST2 | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
B107.300 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.14 TY1CLCST2 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |