| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B107.100 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| B107.100 OPEN END TY1CL1 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| 30000A | 2 | ZZ | 4 | 1CV05 |
| J30000A | 2 | ZZ | 6 | 1CV05 |
| B107.9M | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
| B107.9M TY2 | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
| 30000A | 9 | 75 | 4 | 93389 |
| 30000A | 9 | 75 | 4 | 47805 |
| B107.39 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| B107.39 TY1CL1 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |