מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B107.100 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.100 BOX TY1CL1 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
26-751 | 1 | ZZ | 4 | 636D0 |
0395 7011 | 2 | ZA | 3 | ZD484 |
GGG-W-636 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
B107.6 | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.6 TY1CL1ST1 | 9 | ZZ | 4 | 05047 |
P461 | 2 | XX | X | 22888 |
P461 | 2 | XX | X | 80212 |
A-A-1342 | 9 | 75 | 3 | 58536 |
26-751 | 9 | ZZ | 4 | 08292 |
B107.9 | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
B107.9 TY1CL1 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
26-751 | 9 | ZZ | 4 | 03914 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |