מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
736-001611 | 1 | CX | 4 | 18056 |
AAB-M | 1 | CX | 4 | 18056 |
AAB | 1 | CX | 4 | 54251 |
AAB | 1 | CX | 4 | 81470 |
33.106 | 1 | ZZ | 4 | 26462 |
B-03 | 1 | CX | 4 | 94687 |
HS48 | 1 | 75 | 4 | 98387 |
G600 | 2 | CX | 4 | 26190 |
28503 | 2 | CX | 4 | 26462 |
88-25600 | 2 | CX | 4 | 54940 |
100869 | 2 | CX | 4 | 56922 |
125-B-M | 2 | CX | 4 | 59724 |
HG12M | 2 | CX | 4 | 54940 |
2510 | 2 | CX | 4 | 56922 |
495-8000 | 9 | CX | 4 | 98387 |
88-25600 | 9 | CX | 4 | 28085 |
HG12M | 9 | CX | 4 | 28085 |
50669 | 9 | CX | 4 | 43786 |
Q1-M | 9 | CX | 4 | 43786 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |