מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AX1MAX 2 368YH | 1 | CX | 3 | 82877 |
SMD459631-1 | 2 | CX | 1 | 80063 |
259-29293-1 | 9 | CX | 1 | 94990 |
AXIMAX2-368YS | 9 | CX | 5 | 82877 |
259-29293-1 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
AX1MAX 2 368YH | 1 | CX | 3 | 82877 |
SMD459631-1 | 2 | CX | 1 | 80063 |
259-29293-1 | 9 | CX | 1 | 94990 |
AXIMAX2-368YS | 9 | CX | 5 | 82877 |
259-29293-1 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
AX1MAX 2 368YH | 1 | CX | 3 | 82877 |
SMD459631-1 | 2 | CX | 1 | 80063 |
259-29293-1 | 9 | CX | 1 | 94990 |
AXIMAX2-368YS | 9 | CX | 5 | 82877 |
259-29293-1 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |