| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AUT0STATREGULAR | 1 | XX | X | 02679 |
| AUT0STATREGWEIGHTPAPER | 1 | XX | X | 02679 |
| GEVAC0PY | 1 | XX | X | 82784 |
| SPEED0PRINT | 1 | XX | X | 56180 |
| AGFAC0PYRAPID | 1 | XX | X | 32222 |
| VIVIC0PYGS | 1 | XX | X | 90756 |
| REGULARWTSUPER30 | 1 | 75 | 4 | 84156 |
| GENERALPH0T0C0PYPAPER | 1 | XX | X | 84156 |
| R0YFAX | 9 | XX | X | 52223 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |