| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AT741A | 2 | TX | 3 | 81349 |
| MILA25708 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| 56C13200 | 1 | TX | 1 | 80049 |
| C2153-1 | 1 | TG | 4 | 81755 |
| LB147 | 1 | TX | 5 | 25693 |
| AT741A | 1 | TX | 5 | 00752 |
| AT741A | 1 | TX | 5 | 05211 |
| 2334 | 1 | ZZ | 5 | 25223 |
| AT741A | 1 | TX | 5 | 80058 |
| 2334 | 9 | TU | 5 | 82152 |
| 2335 | 9 | TX | 5 | 82152 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |